• وبلاگ : ღ♥ღحرف دلღ♥ღ
  • يادداشت : مصاحبه اي ازمصطفي و مريم
  • نظرات : 7 خصوصي ، 21 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام به شما زوج صميمي و بزرگوار، من هم دوست داشتم که شما و حرفهايتان را نيز در کنار بقيه دوستان متاهل در آن کليپ ميديدم که به هر تقدير ميسر نشده است. به هر حال از اينکه وقت گذاشته ايد و براي بقيه دوستان ارزش قائل شده ايد و به همان پرسشها پاسخ داده ايد، از شما دو بزرگوار تشکر ميکنم.

    همچنان که از صحبتهاي آن دوستان بزرگوار در آن کليپ فراوان آموختم، شنيدن برخي پاسخهاي شما هم برايم جالب و پندآموز بود که نشان از هدف گذاري متعاليتان، رشد اجتماعي و معنوي هر دوي شما و درک متقابل بالا و احساسات مشترک فراوان دارد که براي شروع يک زندگي ايده آل، بسيار عالي به نظر مي رسد.

    در مورد واحد خواهران، خود مصطفي چون از نسل اول کانونه شايد بهتر از هر کسي ميدونه و من به عنوان يک کانوني معمولي، خودم را در حدي نمي دانم که بخواهم در مورد مسائل کلان کانون صحبتي کنم ولي با اجازه دوستان بزرگتر چند جمله اي ميگم که از قديم بارها روي واحد خواهران بحث و صحبت شده و شنيدم يه زماني -که من هنوز کانون رو نميشناختم- فعال هم بوده و خانم ها در روزهاي خاصي به کانون مي آمدند يا در کلاسها و فعاليتهاي خاصي شرکت ميکردند و کم کم به دلايل مختلفي کمتر شد و به روزهاي جمعه محدود شد و کم کم به فراموشي سپرده شد. البته خانمها در مناسبتها و مراسم مختلف و در کلاسهاي تابستاني گاهي حضور داشته اند ولي در عمل فعلاً کانون واحد خواهران ندارد. فعال کردن واحد خواهران کانون، جدا از آنکه به دليل فضاي سنتي مسجد يا فرهنگهاي متفاوت برخي خانواده ها شايد سختي هاي خاص خود را داشته باشد، انرژِي زيادي مي طلبد و به برنامه ريزي و مديريت حداقل ميان مدت و نيروهاي فعال و مناسب از طرف خود خانمها نياز دارد. البته ميدانم که خانم شيخ و برخي خواهران و مادران و همسران دوستان علاقه زيادي دارند که طراوت تازه اي به واحد خواهران بدهند. فعاليتهاي شما -همسر محترم آقا مصطفي- در همين مدت کوتاه و براي جلسات ماه رمضان و براي جشن کرامت مهتاب و علاقه شما به کانون و فعاليتهاي اجتماعي و فرهنگي و تشويق شما به مصطفي براي فراموش نکردن کانون، نشان از آن دارد که ان شاء الله با تلاشهاي شما و بقيه خانمهاي محترم دوستان متاهل، واحد خواهران کانون به زودي رونقي خواهد گرفت. بايد زحمتهاي شما در اين مدت را ارج نهاد و بسيار تشکر کرد و از عزم و دلگرميتان براي کانون استقبال کرد.

    با توجه به مشورتهايي که صورت گرفته ، تحقق حضور خانم ها در جلسات يک ساعت انديشه، به اين زودي ها محقق نميشه و بايد در قدمهاي بعدي بررسي بشه. به هر حال بايد بين وضعيت فعلي و وضعيت ايده آل شما براي حضور خانمها ، پيوندها و پلهايي ايجاد شود تا به تدريج هدف شما محقق شود. همينطور که گفتم در جلسات شوراي کانون يا طرح و برنامه و يا شوراي يک ساعت انديشه گاهي روي اين موارد بحث شده و براي قدم هاي نخست شايد جلسات چند هفته يکبار متاهلين کانون با موضوعات مختلف روانشناسي يا اجتماعي يا خانواده و... يک کاتاليزور مناسب باشد. پيشنهادي شما خواهر بزرگوار هم به نظر خودم شخصه خيلي خوبه و ان شاءالله دوستان استقبال خواهند کرد.

    پاسخهاي شما دو بزرگوار به سوالات کوتاه هم خيلي جالب بود هر چند با پاسخهاي خانم خدمتي در مورد جنبش زنان و لايحه حمايت از خانواده اندکي اختلاف سليقه داريم. در مورد شناختن مهرانگيز کار يا شيوا نظرآهاري چيزي نگفتيد؟

    اميدوارم که شما زوج خوشبخت، سر زنده وسلامت و تا آخر عمر اين چنين پرانرژي و صميمي، زندگي بگذرانيد. بابت پرحرفي هم پوزش

    پاسخ

    سلام و ممنون از اينكه وقت زيادي را براي نظر دادن صرف كرديد...فقط در مورد سوال آخر به شخصيتي كه فرموديد خانم من اين شخص را نمي شناختند به همين دليل جواب ندادند...به اميد دامادي خودتان...