• وبلاگ : ღ♥ღحرف دلღ♥ღ
  • يادداشت : مصاحبه اي ازمصطفي و مريم
  • نظرات : 7 خصوصي ، 21 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    به نام سلام
    ازحضور پرمهرتون ممنونم.
    مطلبتون رو خوندم.
    راستش من که نمي دونم کانوني که گفتيد چي هست و کجاست و قضيه مصاحبه چي بوده ولي از مطالبتون استفاده کردم.
    به هردوتون تبريک ميگم و براتون آرزوي خوشبختي مي کنم.
    يه تبريک مخصوص هم به مريم عزيزم :
    ان شاالله زير سايه امام زمان عليه السلام زندگي پر مهر و باصفايي داشته باشيد.
    + داداش 

    سلامي به زيبايي نسيم چمن زار همراه با نور خورشيد

    تشکر از حسن سليقه که اين فکر خوب به ذهنتان آمد براي بهره دگران

    جواب هاتان از سر تفکرات مثبت و رشد يافته است اميدوارم همچنان رشدتان پايدار و روز افزون باشد

    هميشه آرزويم سعادتتان است

    در سايه مهر ايزدي گوارا زندگي را بنوشيد

    آمين

    الله يارتان

    + سيد جعفر اماميان 

    با سلام

    اميدوارم دلهاتان هر روز بيشتر از روز قبل بهم نزديک شده و تا هميشه روزگار مثل امروز يکدل و يک صدا بمانيد.

    پاسخ

    ممنون سيد بزرگوار...ما نيز آرزوي زندگي آرام و سعادتمندي را براي شما داريم
    + يه كانوني 
    احمق کيه؟
    پاسخ

    نمي دونيم
    + احمق 
    از کجا معلوم که پسر باشم؟
    شما هم زود در مورد افراد قضاوت نکن! پسر نيمه خوب!
    پاسخ

    جناب آقاي احمق!...بهتر است از اين به بعد اگر صحبت خاصي داريد به وبلاگ ما سر بزنيد و نظر بزاريد وگرنه اميدوارم خدا عقلتان بدهد تا ديگه بيخودي مزاحم نشويد!
    + مهتاب 

    سلام

    اول تشکر : ممنون بابت مطالب قشنگتون

    دوم انتقاد : فکر نميکنيد تاکيد بيش از حد روي شکل گيري ارتباط قوي مهنوي بين همسر شما و شيخ حسن نازنين <انهم در اين مدت خيلي کوتاه تا حدي مبالغه باشد.به نظر من اين شتابزدگي در گفتار ، باورپذيري مطلب را تا حد زيادي پايين مي اورد.

    + مهتاب 


    با سلام و تشکر براي دل نوشته هاي پر مهرتان

    راستش با توجه به اين مطلب و البته مطلب هاي قبليتان فکر نميکنيد بيان ارتباط قوي معنوي که همسر شما با شيخ حسن آنهم در مدت بسيار کوتاهي که حدودا به تنها 2 هفته پس از ازدواجتان برميگردد تا حدي مبالغه باشد؟؟ فکر نميکنيد شتابزدگي در کلام شما باعث پايين امدن باور پذيري مطلب شود.

    باور کنيد تنها يک صحبت دوستانه بود بدون هيچ غرضي..

    پاسخ

    سلام خدمت شما دوست عزيز كه اميدوارم هميشه مثل مهتاب بدرخشيد...شايد صحبت شما تا حدي درست باشد و من زياده روي كرده ام ولي دو نكته: 1- اين متن بعد از دو ماه از ازدواجمان نوشته شده است نه دو هفته و نكته مهمتر اينكه شايد كساني كه شيخ حسن را نديده باشند بهتر از من كه سال ها با شيخ بزرگ شده ام بشناسند چون روح آنها در بعضي موارد اشتراكات زيادي باهم دارند و مقوله ي زمان كمتر مورد تاكيد باشدو در آخر با توجه به اينكه خود مستحضر هستيد كه من احترام بسيار بالايي براي شيخ قائل هستم ولي تنها به دليل اينكه كسي براي شيخ متني بنويسد قابل احترام و ارزش نيست و شايد شما با مراجعه مجدد به متن منظور من را بهتر بفهميد...باز هم براي اينكه از ما انتقاد كرديد متشكريم
    + احمق 
    از کجا معلوم که واقعا احمق باشم تا خداوند عقلم دهد؟
    پاسخ

    خب پسر خوب مگه خودتون را احمق خطاب نكردين؟ ما هم از خدا خواستيم تا عقلتان بدهد...
    + يه آدم بي عقل 
    چرا نظرات را سانسور مي کنيد؟
    آيا اين درسته که هر کدومش رو که خودتون خواستيد براي نمايش مي ذاريد روي وبلاگتون؟
    سلام
    جاتون خيلي توي فيلم خالي بود. اگر بوديد صفاي ديگه اي داشت. ايشالا خوشبخت باشيد.

    پاسخ

    سلام و ممنون...ما هم خيلي دوست داشتيم باشيم ولي نشد ديگه
    + احمق 
    سلام
    پاسخ

    سلام بر احمق!...اميدوارم خدا عقلتان بدهد...
    + يه آدم بي عقل 
    چقدر خوب بود که تهيه کنندگان فيلم رو ياري مي کرديد تا اين جوري مصاحبه دوتيکه نشه!
    در ضمن، آقاي پيله وريان سعي بر اين داشته باش که يا دوستان کانونيت رو مورد بي مهري قرار ندهي يا به طور کامل
    دور اونها رو خط بکشي و فراموششون کني! البته لطفا و خواهشا!!!!!
    مطالبتون را کامل خوندم . اميد وارم در اهدافتون موفق باشيد
    پاسخ

    ممنون پسرعمو جان...اميدوارم شما نيز موفق باشيد
    + يه کانوني 
    انشاالله موفق باشيد
    ولي اينهم بگم که تشکيل واحد خواهران به اين راحتي ها هم نيست
    اگه يه خورده واقع بين باشيم ميبينم هزاران مشکل جلوي پايمان وجود داره
    اميدوارم از حرفام نتيجه نگيريد که مخالف واحد خواهرانم
    پاسخ

    بله من هم به عنوان يك كانوني به اين مشكلات اشراف دارم ولي اميدوارم بتوانيم تا حد ممكن فضا را براي فعاليت خواهران ايجاد كنيم...ممنون از اينكه به ما سر زديد و نظر گذاشتيد

    سلام به شما زوج صميمي و بزرگوار، من هم دوست داشتم که شما و حرفهايتان را نيز در کنار بقيه دوستان متاهل در آن کليپ ميديدم که به هر تقدير ميسر نشده است. به هر حال از اينکه وقت گذاشته ايد و براي بقيه دوستان ارزش قائل شده ايد و به همان پرسشها پاسخ داده ايد، از شما دو بزرگوار تشکر ميکنم.

    همچنان که از صحبتهاي آن دوستان بزرگوار در آن کليپ فراوان آموختم، شنيدن برخي پاسخهاي شما هم برايم جالب و پندآموز بود که نشان از هدف گذاري متعاليتان، رشد اجتماعي و معنوي هر دوي شما و درک متقابل بالا و احساسات مشترک فراوان دارد که براي شروع يک زندگي ايده آل، بسيار عالي به نظر مي رسد.

    در مورد واحد خواهران، خود مصطفي چون از نسل اول کانونه شايد بهتر از هر کسي ميدونه و من به عنوان يک کانوني معمولي، خودم را در حدي نمي دانم که بخواهم در مورد مسائل کلان کانون صحبتي کنم ولي با اجازه دوستان بزرگتر چند جمله اي ميگم که از قديم بارها روي واحد خواهران بحث و صحبت شده و شنيدم يه زماني -که من هنوز کانون رو نميشناختم- فعال هم بوده و خانم ها در روزهاي خاصي به کانون مي آمدند يا در کلاسها و فعاليتهاي خاصي شرکت ميکردند و کم کم به دلايل مختلفي کمتر شد و به روزهاي جمعه محدود شد و کم کم به فراموشي سپرده شد. البته خانمها در مناسبتها و مراسم مختلف و در کلاسهاي تابستاني گاهي حضور داشته اند ولي در عمل فعلاً کانون واحد خواهران ندارد. فعال کردن واحد خواهران کانون، جدا از آنکه به دليل فضاي سنتي مسجد يا فرهنگهاي متفاوت برخي خانواده ها شايد سختي هاي خاص خود را داشته باشد، انرژِي زيادي مي طلبد و به برنامه ريزي و مديريت حداقل ميان مدت و نيروهاي فعال و مناسب از طرف خود خانمها نياز دارد. البته ميدانم که خانم شيخ و برخي خواهران و مادران و همسران دوستان علاقه زيادي دارند که طراوت تازه اي به واحد خواهران بدهند. فعاليتهاي شما -همسر محترم آقا مصطفي- در همين مدت کوتاه و براي جلسات ماه رمضان و براي جشن کرامت مهتاب و علاقه شما به کانون و فعاليتهاي اجتماعي و فرهنگي و تشويق شما به مصطفي براي فراموش نکردن کانون، نشان از آن دارد که ان شاء الله با تلاشهاي شما و بقيه خانمهاي محترم دوستان متاهل، واحد خواهران کانون به زودي رونقي خواهد گرفت. بايد زحمتهاي شما در اين مدت را ارج نهاد و بسيار تشکر کرد و از عزم و دلگرميتان براي کانون استقبال کرد.

    با توجه به مشورتهايي که صورت گرفته ، تحقق حضور خانم ها در جلسات يک ساعت انديشه، به اين زودي ها محقق نميشه و بايد در قدمهاي بعدي بررسي بشه. به هر حال بايد بين وضعيت فعلي و وضعيت ايده آل شما براي حضور خانمها ، پيوندها و پلهايي ايجاد شود تا به تدريج هدف شما محقق شود. همينطور که گفتم در جلسات شوراي کانون يا طرح و برنامه و يا شوراي يک ساعت انديشه گاهي روي اين موارد بحث شده و براي قدم هاي نخست شايد جلسات چند هفته يکبار متاهلين کانون با موضوعات مختلف روانشناسي يا اجتماعي يا خانواده و... يک کاتاليزور مناسب باشد. پيشنهادي شما خواهر بزرگوار هم به نظر خودم شخصه خيلي خوبه و ان شاءالله دوستان استقبال خواهند کرد.

    پاسخهاي شما دو بزرگوار به سوالات کوتاه هم خيلي جالب بود هر چند با پاسخهاي خانم خدمتي در مورد جنبش زنان و لايحه حمايت از خانواده اندکي اختلاف سليقه داريم. در مورد شناختن مهرانگيز کار يا شيوا نظرآهاري چيزي نگفتيد؟

    اميدوارم که شما زوج خوشبخت، سر زنده وسلامت و تا آخر عمر اين چنين پرانرژي و صميمي، زندگي بگذرانيد. بابت پرحرفي هم پوزش

    پاسخ

    سلام و ممنون از اينكه وقت زيادي را براي نظر دادن صرف كرديد...فقط در مورد سوال آخر به شخصيتي كه فرموديد خانم من اين شخص را نمي شناختند به همين دليل جواب ندادند...به اميد دامادي خودتان...
       1   2      >